חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל מה שחשוב לדעת על ביגוד לטיפול הידרותרפיה

הידרותרפיה מורכבת מחיבור בין 2 מילים: הידרו ותרפיה, כלומר טיפול במים. מדובר בשיטת טיפול פיזי המתבצעת בברכה מחוממת כאשר המים הם הכלי המרכזי לתהליך הטיפול. טיפולי הידרותרפיה מתבצעים על ידי פיזיותרפיסטים מוסמכים ובעלי ניסיון בתחום.

התיעוד הראשוני ביותר לשימוש במים כמקור לטיפול פיזי מגיע מהודו. טפולים במים מוזכרים בכתבים של איורווודה, מערכת רפואה מסורתית עתיקה. במאה ה17, התפתחה באירופה ההידרותרפיה כתחום רפואי מוכר בזכות הרופא האנגלי, דוקטור תומאס הול. הוא טען כי מים קרים ומינרלים יכולים לסייע במגוון רחב של מחלות ובשנת 1686 הקים את המוסד ההידרותרפי הראשון. במאה ה-20, הפכה הידרותרפיה לחלק אינטגרלי מתחום הפיזיותרפיה והיא משמשת לטיפול במגוון רחב של פציעות ומחלות.

כאשר מדברים על ביגוד הידרותרפיה, הכוונה היא לבגדי ים מסוימים המותאמים לאופי הטיפול. חשוב להבין מה עומד מאחורי הרעיון של בגדי ים אלה ולבחור את הבגדים הנכונים.

היתרונות של טיפולי הידרותרפיה

  • טיפול במצבים רפואיים – אוסטאופורוזיס, דלקות מפרקים, פציעות, כאבי גב וגפיים, בעיות נוירולוגיות ועוד.
  • שיקום תפקודי – שיפור היכולת לבצע פעולות יומיומיות כגון: הליכה, עליה במדרגות ועוד.
  • שיקום פיזי – חיזוק שרירים, הפחתת כאבים, הגדלת טווח התנועה ועוד.
  • שיפור הבריאות – חיזוק מערכת החיסון, הפחתת מצבי מתח, הגברת זרימת הדם, הפחתת עומס על המפרקים, שיפור מצב הרוח ועוד.

אנשים שלהם מתאימים טיפולי הידרותרפיה

  • ספורטאים לאחר פציעות – שיקום, שיפור טווח התנועה וחיזוק השרירים.
  • אנשים הסובלים מכאבי גב – שיפור גמישות, חיזוק שרירי הליבה והפחתת כאבים.
  • נשים בהיריון – הקלה על כאבי גב, שיפור זרימת הדם והכנה ללידה.
  • אנשים הסובלים מדלקות מפרקים – שיפור טווח התנועה ותפקוד המפרקים.
  • אנשים הסובלים מבעיות נוירולוגיות – שיווי משקל, קואורדינציה, תפקוד מוטורי ועוד.
  • ילדים – שיפור קואורדינציה, התפתחות מוטורית וביטחון עצמי.

איזה ביגוד מתאים לטיפולי הידרותרפיה?

במהלך טיפול ההידרותרפיה מתקיים מגע קרוב בין מטפלים למטופלים. המטפלים מניעים את המטופלים במים באופנים שונים, בהתאם לצרכים ספציפיים. על מנת לשמור על מרחב בטוח ומוגן עבור המטופלים ולהימנע ממצבים מיותרים של מבוכה, מומלץ להגיע לטיפולים בבגדי ים מתאימים. רצוי להימנע מגדי ים חשופים באזורי המפשעה והכתפיים על מנת לשמור על נינוחות מקסימלית בשעת הטיפול.

  • בגדי ים לנשים – הבגדים המומלצים הם טייץ או מכנסון וחולצה.
  • בגדי ים לגברים – הבגדים המומלצים הם מכנס בגד ים וחולצה.

בצניעות – בגדי ים זה SUNWAY

לפני 27 שנים, חרטה SUNWAY על דגלה את קידום ההגנה המושלמת מפני קרינת השמש, ללא פשרות ומבלי לוותר על סגנון החיים האישי והאופנתי. במקום להשתמש בבגדי ים חושפניים, ללבוש בגדי ים אשר יעטפו את הגוף ויצמצמו את שטחי הגוף החשופים. חשופים לא רק לשמש אלא חשופים, לעתים, בהיבטים נוספים. כך נולדו להם עשרות דגמים לנשים, לגברים ולילדים, שבנוסף להיותם הפתרון האופנתי והבריא ביותר לבילוי בשמש, מתאימים במיוחד גם למטפלים ומטופלים הזקוקים לשמירת מרחב אישי צנוע בזמן טיפולי הידרותרפיה. בדי הקיץ, מסנני הקרינה, עמידים לכלור כך שתוכלו ליהנות מהם לאורך זמן. בגדי ים צנועים לנשים, בגדי ים לטיפול במים ועוד, מיוצרים עד למידות גדולות לאנשים שופעים.

במידה ובמהלך הטיפול אתם סובלים מקור בפלג הגוף שמחוץ למים בשל האוויר שנושב ברחבי חלל הברכה, תוכלו להיעזר בקולקציית בגדי הים התרמיים, המיוצרת מבד דו כיווני ייחודי – לייקרה פליז תרמי.

הצוות שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם חווית קנייה יוצאת דופן. באחת משלושת החנויות שלנו בהוד השרון, בנמל תל אביב ובאילת או בהזמנה מחנות האון ליין בכתובת www.uvsunway.com.