חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החלפת או החזרת מוצר

ניתן להחליף או להחזיר פריטים אשר לא נעשה בהם שימוש וכל התוויות המקוריות מצורפות אליהם. החלפה או החזרה אפשריים בכל אחד משלושת הסניפים הקבועים שלנו בצירוף חשבונית הקנייה. 

במקרה של החלפה- במידה והחנויות רחוקות מכם ניתן לעשות החלפה באמצעות שירות משלוחים. במקרה שכזה שילחו לנו מייל עם פרטי ההזמנה המקורית שלכם, מה תרצו להחליף ומספר טלפון באמצעותו נוכל ליצור אתכם קשר[email protected]אנחנו נארוז לכם את הפריטים החדשים שתרצו, השליח יביא אותם אליכם ויקבל מכם חבילה סגורה היטב בה נמצאים הפריטים שצריכים לחזור אלינו.  החלפה כזו שנעשית “חבילה תמורת חבילה” באותו מפגש כרוכה בתשלום דמי משלוח 39 שח לכיוון הלוך אליכם ו-19 שח לחזור. במידה ועלותם של הפריטים החדשים שבחרתם נמוכה או גבוהה יותר נחייב או נקזז בהתאמה.

במקרה של החזרה- אם קשה לכם להחזיר באחת משלושת החנויות שלנו- נוכל לשלוח לביתכם שליח ולקזז את דמי המשלוח בסך 39 שח משווי הזיכוי.

במקרה של החזרה או ביטול עסקה, למימון עמלות חברות האשראי אשר משולמות ע”י החברה גם  בחיוב וגם בזיכוי, יקוזזו דמי ביטול בסך 5% משווי העסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן.

אתם מוזמנים לשלוח אלינו מייל ולעדכן אותנו בכל החלפה / החזרה שתרצו לעשות. אנא זיכרו לציין את מספר ההזמנה המקורי בפנייתכם.