חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כובעים – כל מה שצריך לדעת

הנשים של היום, “כבר לא עומדות בצל” של אף אחד. הן חובשות את הכובעים המגוונים של תפקידי החיים. כובע האימהות וכובע המשפחתיות, כובע הרעיה וכובע החברה, כובע אשת הקריירה  וכובע “נהגת המרוצים” (באינספור הסעות…כשאת הנהגת והם כולם יושבים מרוצים מאחורה ברכב ..) אבל לא פחות חשוב מכל אלו הינו הכובע להגנה מהשמש. הכובע מ”למה ? כובע” .

בדרך לעבודה, בטיול עם העגלה, בשהות עם הילדים בגן השעשועים, בהליכה יומיומית מפה לשם ומשם לפה…אנחנו נחשפות לשמש. והשמש הישראלית לא מרחמת על עור הפנים.

הפנים נוטות להיחשף לשמש יותר מכל איבר אחר בגוף. השמש אמנם מעודדת ייצור ויטמין D אולם לכך מספיקה חשיפה של כעשר דקות ביום. חשיפה מוגברת לשמש תגרום לנזקים. החל מיובש, קמטים, כוויות, אדמומיות, כתמים ועד חלילה לסרטן עור.

חשוב שנזכור להגן על עצמנו (ועל יקירינו ) מהשמש לא רק כשיוצאים לבילוי בים, בברכה או בטיול שטח אלא גם ביומיום.  חשוב שנרגיל את  ילדינו כי בחודשי הקיץ, כובע הינו פריט לבוש הכרחי. חלק ממערכת הלבוש הקבועה: חולצה, מכנסיים וכובע.

למדו את הילדים להעדיף הליכה בצד המוצל של המדרכה במקום בצד שחשוף לשמש. כאשר אנחנו בוחרים לחבוש כובע עם מצחייה ארוכה, שוליים רחבים או כובע עם הגנה נוספת לעורף- אנחנו מאפשרות הגנה מיטבית מהשמש לכל חלקי הפנים.

SunWay מתמחה כבר 23 קייצים בייצור כובעים איכותיים לתינוקות, ילדים, נשים וגברים.הכובעים מיוצרים כולם מבדים חוסמי קרינה אשר חוסמים למעלה מ98% מקרני UVA ו-UVB. דרגת ההגנה הגבוהה הזו מכונה +50 UPF.

כובעי הנשים מיוצרים במספר סגנונות, כך שתוכלי לבחור את המראה האפנתי שלך. כובעים רחבי שוליים דו צדדיים, בצבעים חלקים או בשילובי טקסטורות, עם מצחיות מתכווננות, פתח ידידותי להוצאת קוקו/צמה מחוץ לכובע ואפשרות להתאמה אישית להיקף הראש. לצד הכובעים האלו מגוון כובעי ספארי , כובעים רחבי שוליים עם תוספת הגנה לעורף, כובעי קש , מצחיות קש מתגלגלות ומצחיות טניס עם פד פנימי שסופג זיעה מהמצח אותו ניתן לפרק מהמצחייה ולשטוף בקלות.

כובעים לנשים ולגברים: כובעי ספארי המיוצרים ב-15 שילובי צבעים חלקים או מודפסים, ב-3 מידות, הכובעים משלבים רשתות צפופות להגברת האווריריות. לצידם של כובעי הספארי, מיוצרים כובעים רחבי שוליים עם תוספת בד אחורית נדיבה להגנת כל חלקי הפנים והעורף-דגם זה מתגלגל לקונוס וניתן לאפסנו בקלות בתיק כאשר אינו בשימוש על הראש.

כובעי הליגיונר- מיוצרים במספר וריאציות. הדגם הפשוט- כולל מצחייה קידמית ארוכה והגנה לעורף, זמין במלאי בגווני כחול שחור וחאקי, דגמים מתקדמים יותר משלבים אפשרות להגנת חלקי הפנים הקידמיים באמצעות תוספת בד קידמית. , לצידם של כובעים אלו מיותרות גם בנדנות רכיבה ומגני ראש המיועדים מתחת לקסדת עבודה או רכיבה. כובעי ריצה אשר יכולים לשמש גם ככובע קסקט ספורטיבי וגם להרכיב תוספת בד שמצורפת לדגם זה וליהנות מהגנה מהעורף.

כובעי גלישה ושייט- משלבים רתמה שמהדקת את הכובע לפנים.

כובעי תינוקות וילדים מיוצרים בארבע גזרות עיקריות:

כובעי ליגיונר המיוצרים בלמעלה מ-30 גוונים שונים, ב-3 מידות. הכובעים כוללים מצחייה ותוספת בד להגנת העורף.

כובעים עגולים רחבי שוליים מבדים רכים ונעימים למגע.

כובעי רחבי שוליים לילדים- דגם “ספארי” תואם לדגם המבוגרים

וחדש חדש- כובעים חרבי שוליים- תואמים לדגם רחבי השוליים של המבוגרים .

אתם מוזמנים לבחור את הכובע שלכם ולצאת ליהנות ממנעמי הקיץ מוגנים היטב מהשמש.