חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגדים מחממים לחורף שמתאימים לקור קיצוני

מתכננים לצאת לטיול במקום קר? אולי לחופשת סקי חורפית? חשוב שתצאו לחופשה עם ביגוד תרמי לשלג כפי שתמצאו באתר של SunWay. האתר מציע מבחר עשיר ואיכותי של ביגוד לקור קיצוני השומר על חום הגוף מפני קור, רוח, רטיבות ומים.

 

חשיבות ביגוד תרמי בקור קיצוני

לכולנו ברור שיש צורך ללבוש בגדים מחממים בחורף . יחד עם זאת, לא לכולם ברור שבתנאי קור קיצוני יש צורך בביגוד מיוחד, המבוסס על בגוד תרמי שעוזר לשמור על חום הגוף על ידי יצירת שכבת בידוד בין הגוף לבין הסביבה הקרה. הביגוד התרמי יוצר שכבת אוויר בין הגוף לבין הסביבה, כאשר האוויר הוא מבודד טוב ולכן הוא עוזר לשמור על חום הגוף. כמו כן, ביגוד תרמי עוזר לנדף זיעה, שאחרת היא עלולה להצטבר ולקרר את הגוף.

החשיבות של שמירה על חום גוף בקור קיצוני, נובעת מהסיבה שקור קיצוני יכול להוביל להיפותרמיה. מדובר במצב רפואי שבו טמפרטורת הגוף יורדת מתחת ל-35 מעלות צלזיוס, מצב היכול בהחלט להיות מסכן חיים. גוף האדם מייצר חום על ידי תהליך של חילוף חומרים, וכאשר הגוף נחשף לקור הוא מנסה לשמור על חום על ידי שינויים פיזיולוגיים, כמו האצת קצב הלב והנשימה, מה שעוזר להגדיל את זרימת הדם והחמצן, וכן על ידי התכווצות כלי הדם מה שמסייע בהפחתת אובדן החום.

חשוב להבין כי אם הגוף לא מצליח לשמור על חום, הטמפרטורה שלו תרד. וככל שטמפרטורת הגוף יורדת, כך גם פוחתות היכולות הפיזיות והקוגניטיביות של האדם.

הסימפטומים של היפותרמיה כוללים צמרמורות, עייפות, קשיי הליכה, בלבול, הזיות ואיבוד הכרה. אם אנשים סביבכם מרגישים סימפטומים של היפותרמיה, חשוב לפנות לעזרה רפואית באופן מידי.

 

בגדים מתאימים לפעילות ספורטיבית בשלג

בין סוגי בגדים לשלג המתאימים לפעילות ספורטיבית, מומלצים במיוחד בגדים תרמיים שיש להם תכונות בידוד מעולות. הביגוד התרמי עשוי לרוב מבדים סינטטיים שונים כמו פליז ולייקרה. כמו כן, לפעילות ספורטיבית בשלג יש לבחור בגדים תרמים יחסית דקים וגמישים שלא יגבילו את חופש התנועה של הגוף. ובנוסף, לפעילות בשלג יש גם להקפיד על ביגוד תרמי שמבודד רטיבות ומים, בדומה לביגוד המתאים בחורף לספורט ימי, וכן על ביגוד שלצד בידוד טוב גם מנדף היטב זיעה.

מעבר לכך, בעת יציאה לפעילות ספורטיבית בשלג כדאי ללכת עם כמה שכבות של ביגוד, ללבוש גם כובע, צעיף וכפפות מבודדים וחמים, ולהקפיד על שתייה מרובה של נוזלים המסייעים בשמירת חום הגוף.

 

בגדים תרמים מומלצים לתנאי קור קיצוני

אם אתם מחפשים בגדים תרמיים איכותיים לתנאי קור קיצוני כדאי לכם להיכנס לאתר שלנו. אנו מציעים מבחר איכותי, מעוצב ומגוון של בגדים תרמיים איכותיים לחורף לגברים ולנשים, ואף לילדים, היכולים לשמש כשכבת ביגוד פנימית וחיצונית. בגדים אלו עשויים מבד איכותי דו כיווני שנחשב לחדשני בקטגוריית בדים לחורף. בדים אלו מיוצרים באירופה, תודות לפיתוח המיוחד שלהם, תוכלו להשתמש בהם בחורף  גם בפעילות גופנית מאומצת כמו שחייה, חתירה בקיאק או בסאפ.

באתר שלנו תוכלו למצוא ביגוד תרמי פופולארי  כגון  מכנסיים תרמיים מבדי לייקרה פליז, לגברים ולנשים, שמתאימים  כשכבה ראשונה על הגוף בתנאי קור קיצוניים של שלג. מכנסיים אלו מיוצרים מבד ייחודי עם שכבה חיצונית חלקה ושכבת פליז רכה ונעימה פנימית. הבד ישמור על תחושת החמימות גם אם הוא נרטב, אם אתם מתכננים טיול למקום קר תוכלו ללבוש אותו מתחת למכנסי המטיילים, ואם במקרה אתם חיילים שמשרתים בחרמון, המכנסיים האלו יחממו אתכם בימים ובלילות הקרים.

בנוסף תוכלו למצוא באתר שלנו עליוניות פליז, עם או ללא רוכסן וגם מעיל סופטשל Everest, העשוי מבד איכותי וגמיש דוחה רוח ומים, ששומר על חום הגוף בעת פעילות בתנאים של קור קיצוני. המעיל עשוי בחלקו החיצוני מבד ייחודי שיש לו שכבת קרום חדישה המגנה מפני רוח ואוויר קר, כאשר בחלקו הפנימי המעיל עשוי מבד פליז נעים וחמים. כל זאת לצד עיצוב יעיל עם כיסים ורוכסן בחזית שמוגן בבד מחלקו הפנימי למניעת מגע עם הגוף.

אלו רק מספר דוגמאות מיני רבות אחרות. תוכלו למצוא באתר שלנו עוד מגוון בגדים תרמיים מעוצבים ומחממים בשלל גוונים ומידות, שמתאימים לפעילות בקור. הבגדים כוללים חולצות  תרמיות לקור, חולצות לייקרה פליז תרמיות, עליונית לייקרה פליז עם רוכסן בחזית ופתיחה מלאה, ועוד.

להזמנת ביגוד תרמי לתנאי קור קיצוני בשלג או במים ישירות דרך האתר של SunWay לחצו כאן.