חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה לארוז לחופשה

חופשה מנצחת – מה לקחת לחופשה משפחתית

כולנו מחכים לרגע בו נוכל לצאת לחופשה משפחתית מלאה בחוויות ובכיף. אבל עבור אנשים רבים החלק המלחיץ ביותר ביציאה לחופשה הינו שלב ההכנות ואריזת המזוודות, וזה נכון על אחת כמה וכמה כאשר צריך לארוז לחופשה עם ילדים קטנים.

אבל חופשה משפחתית יכולה להתחיל בכיף כבר מאריזת המזוודה, כל עוד מקפידים על תכנון מראש ויצירת רשימות מסודרות וברורות. על מנת לעזור לכם לעבור בשלום את שלב האריזות המלחיץ ולצאת לחופשה רגועים ונינוחים, הכנו לכם רשימת המלצות לאריזה חכמה של ציוד לטיול עם ילדים ועצות מועילים על מה לארוז לחופשה משפחתית ביעדים שונים.

טיפים לאריזה לחופשה מנצחת

לפני היציאה לדרך, לא משנה לאן נוסעים, הקדישו את הזמן לשבת ולתכנן את הנסיעה כמו שצריך. כדאי להתחיל מלבדוק את מזג האוויר ביעד החופשה. זה יעזור בבחירת הפריטים המתאימים ויחסוך לקיחת ציוד מיותר שלא מתאים למזג האוויר. הקפידו לבדוק את הטמפרטורות גם ביום וגם בלילה, שכן במקומות רבים יש הבדלים משמעותיים ביניהם.

אחר כך נסו לחשוב על החופשה בצורה ממוקדת יותר. כמה ימים וכמה לילות תבלו בחופש? איזה סוג פעילויות תעשו? כמה פעמים במהלך החופשה תעברו בתי מלון או יעדים? נסו לדמיין את מהלך החופשה ואיזה בגדים וציוד תצטרכו לכל יום.

באופן עקרוני, מומלץ לקחת כמה שפחות כדי לא להעמיס על עצמכם בסחיבות ולחסוך בעלויות של מטען חורג. אבל מדובר בחופשה ולא בגיבוש לסיירת ולכן הנוחות שלכם חשובה. אם משהו יכול להקל עליכם ולהנעים את הזמן בחופשה, שווה לשקול לקחת אותו למרות מגבלות המקום והמשקל.

לאחר שחשבתם היטב על החופשה מכל הכיוונים, הגיע הזמן להכין רשימת אריזה לחופשה. הכינו רשימה מלאה של כל הציוד שתרצו לקחת איתכם במזוודה, כולל בגדים, כובעים, מוצרי טיפוח, אלקטרוניקה ומשחקים. ניתן למצוא רשימות של ציוד לחופשה באינטרנט ולהשתמש בהן כבסיס ליצירת הרשימה האישית שלכם. אם תשמרו את הרשימה תוכלו להשתמש בה גם בחופשה הבאה.

בעזרת הרשימה שהכנתם תוכלו להתחיל לארוז את המזוודות יחד עם כל בני המשפחה. תוך כדי אריזה ניתן לסמן את הפריטים שכבר נכנסו וכך להיות בטוחים שכל הציוד ארוז ומוכן לרגע היציאה מהבית. אפשר לעשות את התהליך שוב בעזרת אותה הרשימה לפני החזרה מהחופשה, כדי לוודא שארזתם שוב את כל מה שלקחתם איתכם. אנחנו ממליצים לשתף את הילדים באריזה כך שמהר מאד הם ילמדו להיות שותפים וייקלו עליכם במלאכת האריזה בנסיעות הבאות.

ככל שתתחילו להכין רשימת ציוד לנופש מוקדם יותר, ככה יהיה קל יותר להתכונן ולהגיע למועד הנסיעה מוכנים ומאורגנים. יתכן שיהיו דברים שתצטרכו לקנות או להכין ותצטרכו לתכנן מספיק זמן מראש על מנת להספיק לעשות את הכל בזמן.

מה לקחת לחופשה עם תינוק

אריזה לקראת החופש יכולה להיות חוויה די מלחיצה, במיוחד כאשר מטיילים עם תינוק. כל יעד, כל נסיעה וכל ילד הם קצת שונים לכן המפתח הוא תכנון מוקדם. חשיבה על הטיול ועל הציוד הדרוש מאפשרת לארוז בצורה חכמה כך שלא תיקחו יותר מדי פריטים מיותרים וגם לא תתקעו בלי פריט חיוני באמצע החופש.

ילדים קטנים נוטים להתלכלך יותר במהלך היום ולכן יש לקחת לפחות שתי חליפות בגדים ליום שניתן להחליף במקרה הצורך. בחרו בגדים שניתן לשלב ביניהם בלי בעיה כדי לחסוך זמן התארגנות ולצמצם בכמויות ואם אתם נוסעים לתקופה ארוכה, שקלו להשתמש בשירותי כביסה של מלון או מכבסה מקומית.

מלבד הדברים הברורים מעליהם כמו חיתולים, מגבונים, משחקים והשמיכה האהובה, יש יעדים שיצריכו פריטים נוספים וספציפיים למקום הטיול. למשל טיול שכולל מים, ים, בריכה או כל פעילות חוץ בשמש ובחום דורש הצטיידות בבגד ים (רצוי כמובן של (SunWay, קרם הגנה, משקפי שמש וכובעים להגנה מפני השמש.

רשימת ציוד לבית מלון וצימר

חופשה במלון היא חופשה עם פחות דאגות. לא צריך לסחוב את הציוד על הגב, יש מקום אחד בו אפשר לישון, להתארגן, להתקלח וגם לבלות ולהתפנק. המשמעות של התנאים הנוחים היא שאין צורך להביא המון ציוד מהבית.

ברוב בתי המלון והצימרים יספקו מגבות, מצעים וגם מוצרי טיפוח בסיסים כמו שמפו, מרכך וסבון. לכן רשימת הציוד יכולה להיות קצרה יותר ולכלול בעיקר פריטים הכרחיים כמו בגדים וציוד אישי. כמובן שכדאי להוסיף למזוודה כל מה שיכול להוסיף נוחות ולעזור לילדים להתרגל למקום החדש כמו שמיכה אהובה מהבית, משחקים וספר לקריאה לפני השינה.

אם בבית המלון יש גם בריכה, ספא או גישה לים, אל תשכחו לארוז בגדי ים, כובעים, מגבות ומקדם הגנה שיאפשרו לכם ולילדים להנות מכל האטרקציות של המלון בלי להישרף כבר ביום הראשון מחשיפה מוגזמת לשמש. כדאי לארוז שני בגדי ים לכל נופש או נופשת .

מה לקחת לאילת עם ילדים

בחופשה, בבילוי בים, בבריכה או בטיול, כולם נחשפים להרבה יותר שמש מאשר בשגרה לכן חשוב במיוחד להקפיד על הגנה מלאה מפני קרני שמש מזיקות וחשיפה מוגזמת. בגדי ים מבדי UPF50+ יספקו הגנה משמעותית מפני קרני UVA ו – UVB ויאפשרו לכם להגן על כל בני המשפחה ולהנות מבילוי בראש שקט.

רשימת ציוד לטיול עם ילדים באילת לא תהיה שלמה בלי לכלול גם כובעים נוחים, בגדי-ים  עם שרוולים ארוכים. כדאי לשים לב שבכובעים המצחיות ארוכות ומעניקות כיסוי לכל חלקי הפנים.  חשוב לארוז קרם הגנה כדי למרוח את אזורי הגוף שנותרו חשופים. אם אתם מתכננים לטייל בשטח, להסתובב בטיילת בשעות היום או לצאת להליכות על חוף הים מומלץ להצטייד בביגוד עם שרוולים ארוכים.

אם תרצו לחדש את ביגוד ההגנה מהשמש לכל המשפחה במחירים פטורי מע”מ אתם מוזמנים לבקר בחנות SunWay בטיילת הילטון מלכת שבא.

אתם יוצאים לחופשה, אל תשכחו להצטייד בבגדים מתאימים שיספקו הגנה לכל המשפחה מפני קרני שמש מזיקות. חברת SunWay מתמחה בפתרונות לבוש נוחים, אופנתיים ואיכותיים להגנה מפני קרינת השמש כולל כובעים, בגדי מטיילים ובגדי ים לילדים ולמבוגרים המיוצרים מבדי UPF50+ אשר חוסמים 98% מקרני UVB ו – UVA.