חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חליפות גלישה מומלצות

לייקרה פליז תרמי לחתירה בחורף

האם נחוצות חליפות גלישת גלים לחותרי סאפ בחורף?

מטרתה העיקרית של חליפת גלישת גלים הינה לבודד את הקור כך שהיא שומרת על טמפרטורת גוף של מעל 35 צלסיוס ומונעת מצב של היפותרמיה.

בחורף טמפרטורת המים בישראל צונחת לכ-16 מעלות ובימים קרים במיוחד יכולה הטמפרטורה להגיע גם ל-14 מעלות. לכן, על מנת לאפשר לגולש לגלוש בחורף, גם כאשר מזג האוויר קר וסוער, יש להצטייד בחליפת גלישה איכותית המבודדת קור.

לעומת זאת, חותרות וחותרי הסאפ, לא באמת חייבים  להשקיע ברכישת חליפת גלישת גלים יקרה מניאופרן. החורף הישראלי מזמן כמות גדולה של ימי חתירה קסומים בהם הים שקט ורגוע והשמש מחייכת. למעשה בחודשים אוקטובר ועד מרץ יש הרבה יותר ימי חתירה בהם הים רגוע ושליו מאשר בחודשי הקיץ. רוב החותרים בסאפ לא יצאו לחתירה בחורף בימי סערה ויעדיפו לחתור בימים הנינוחים יותר. יתרה מכך- פעולת החתירה כל כך מחממת את הגוף כך שגם מי שכבר לבש את חליפת הניאופרן לחתירה ביום חורף נעים- ימצא (או תמצא) את עצמו מנסה להתקלף ממנה בשל תחושת “בישול”. אז מה כן? לייקרה פליז תרמי, בצירוף נעלי ים טובות.

לייקרה פליז תרמי – בד דו כיווני. מבחוץ לייקרה מבפנים פליז רך חמים ונעים. גם אם נפלתם לרגע למים, פעולת החתירה יוצרת חום והצד הפנימי של הפליז יודע ללכוד את חום הגוף. יתרונות נוספים של ביגוד הלייקרה פליז על פני חליפות הניאופרן הינה קלות הלבישה והגמישות התנועתית המלאה. שימוש בבדי לייקרה פליז מומלץ בחורף גם לחותרים בקיאקים. לייקרה פליז תרמי מומלץ כבגד ים מחמם לשחייה ולחוגי התעמלות במים. בחורף מי הבריכות אמנם מחוממים אולם אנשים רבים סובלים מקור בפלג הגוף שמחוץ למים – גם במקרה זה- שימוש בחולצת ובמכנסי שחייה מבד לייקרה פליז תרמי יאפשר תחושת חמימות נעימה לפלג הגוף הרטוב. בגד ים תרמי מלייקרה פליז מיוצר לנשים, לגברים ולילדים.

 

חליפות גלישה לגברים – טיפים לקניה נכונה

בחירת חליפת גלישה לקיץ הכוללת חולצה ומכנסיים, דורשת מתן תשומת לב לכמה אלמנטים שונים. להלן כמה טיפים שיסייעו לכם לצלוח את תהליך הבחירה בצורה הטובה ביותר ולבחור בחליפה המתאימה עבורכם:

  • גמישות הבד – חשוב שהבד שממנו עשויה חולצת הגלישה שלכם יהיה גמיש באזור הצוואר, על מנת למנוע שפשופים וגירויים בעור שמפריעים לגלוש ומשאירים סימנים לא אסתטיים. כמו כן חשוב שהגמישות תהיה גם באזור הכתפיים, על מנת לא להכביד על תנועת החתירה ולתת לכם סשן גלישה ארוך יותר וידיים רעננות לאורך זמן. גם המכנס שאתם מייעדים לגלישה חשוב שיהיה גמיש במיוחד באזור המפשעות והאגן, על מנת לאפשר לכם מעבר מהיר ככל האפשר ממצב שכיבה לעמידה במהלך תפיסת הגל.
  • עובי הביגוד  – עובי בגדי הגלישה ישפיע על היכולת שלהם לשמר את חום גופכם. ככל שהחולצה והמכנס עבים יותר, כך תוכלו לגלוש בטמפרטורות נמוכות מבלי לחוש קור או להגיע למצב של היפותרמיה. בקיץ תוכלו להסתפק בחולצת ומכנסי גלישה מבדי פוליאסטר או לייקרה איכותיים שגם יעניקו לכם הגנה מירבית מהשמש.
  • חליפת גלישה קצרה – חליפות אלו מורכבות ממכנס קצר, שמסתיים באזור הברכיים ומחולצה קצרה ולא ארוכה. בקיץ חשוב לבחור בדים מסנני קרינה כך שתוכלו לגלוש בראש שקט ולא להיות מוטרדים מנזקי השמש.
  • סוגי תפרים בחליפות ניאופרן – לסוג התפרים חשיבות גדולה שכן תפרים מסוימים  יכולים לאפשר חדירת מים ולגרום לחום גופכם לרדת כאשר המים בהם אתם גולשים קרים. ישנם שלושה סוגי תפרים עיקריים:
  • תפירת אוברלוק – סגנון תפירה זה מצוי בדרך כלל בחליפות הזולות ביותר. התפרים חודרים לבד לאורך הבגד, ומאפשרים למים לזרום לחולצה והמכנס די בקלות. התפר נראה גם בחלק הפנימי של הבגד, זה עלול להוביל לפעמים לשפשוף ואי נוחות.
  • תפירת Flatlock – אפשרות נהדרת שמאוד נוחה ויש לה גמישות טובה. סגנון תפרים זה עשוי להכניס כמויות קטנות של מים, הרבה פחות מתפירת אוברלוק.
  • תפר GBS – מייצג את Glued and Blind Stitched. בשיטה זו התפר לא ממש חודר לצד השני של הבגד ולכן מים לא יכולים לחדור דרך הבד. השלב הראשון בתהליך זה הוא ההדבקה של הבד היחיד ולאחר מכן התפרים מסולסלים במעגל מהצד הפנימי של הבד אל הצד החיצוני שלו.

 

חליפות גלישה-מידות

בדומה לכל סוגי הבגדים למיניהם, גם בגדי הגלישה מסווגים לפי מידות. חשוב מאוד לבחור במידה המתאימה ביותר עבורכם, על מנת לאפשר גלישה נוחה. בחירת בגדי גלישה קטנים מדי עשויים לגרום לכם לתחושה לא נוחה ואף להגביל את טווח התנועה והמהירות שלכם. כמו כן, בגדים גדולה מדי יגרמו לכם לתחושת כבדות ועשויים אף הם להפריע לכם לגלוש בצורה אידיאלית.

.

חליפת גלישה מומלצת לקיץ – sunway

sunway מתמחה בייצור בגדי ים, כובעים, ביגוד גלישה, בגדי מטיילים ועוד. הבדים מסנני קרינה בדרגת +UPF50 חוסמים 98% מקרני UVA ו-UVB. בגדי הים לגברים מיוצרים גם במידות גדולות

ביגוד ימי איכותי לכל עונות השנה

אצלנו תוכלו ליהנות ממבחר ביגוד ימי איכותי לכל עונות השנה. מגוון חליפות גלישה לקיץ מבדים מסנני קרינה. מגוון בגדי ים מחממים וביגוד חתירה ושחייה מחמם לחורף  מבד לייקרה פליז תרמי. בד אירופאי איכותי המיועד  לשמירת חום הגוף בפעילות בתנאי קור. הבד גמיש, חלק במגע לייקרה בשכבה החיצונית ומגורען למגע פליז בחלקו הפנימי.

תודות לתכונות המיוחדות של בדי הלייקרה פליז תרמי הם יוכלו לשמש אתכם גם לפעילויות נוספות שמתבצעות בתנאי קור:

  • ביגוד לסקי שלג – גלישת סקי נעשית בתנאי קור. לכן, כדי לשמור על חום גופכם, תוכלו להיעזר בביגוד הלייקרה פליז תרמי שלנו
  • ריצה במזג אוויר קר – כל פעילות גופנית שנעשית בתנאי קור, מצריכה ביגוד שישמור על חום גופכם בצורה מרבית. טייץ וחולצת לייקרה פליז ישמרו על חום הגוף גם כשיצאתם לרוץ בקור וגם אם נרטבתם מהגשם תוך כדי ריצה.

לכל שאלה מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או במידה ותרצו תוכלו לשלוח לנו מייל לכתובת – [email protected]