חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הגנה מהשמש לפנים

בגד ים לתינוקות 793C כובע רחב שוליים לתינוקות ולילדים

הגנה מהשמש לפנים – איזה כובעים מומלצים?

למרות שרובנו אוהבים את השמש, בימינו כבר ידוע שקרינת השמש עלולה לגרום לנזקים חמורים. מעבר לעלייה חדה בסיכון לחלות בסרטן העור, כתוצאה מקרינת UV, ישנם נזקים נוספים ונפוצים שעלולים להיגרם כתוצאה מחשיפת שמש ישירה ומתמשכת לאורך הזמן, כגון יובש, קמטים, כתמים ועוד. על אף שהגנה מהשמש מומלצת בכל חלקי הגוף, האזור הרגיש והחשוף ביותר לנזקי השמש הוא עור הפנים. חשוב לזכור כי קרם הגנה לבדו אינו מספק הגנה מלאה מהשמש, ועל כן חבישת כובע היא חיונית עבור הגנה מהשמש לפנים. אז איך נדע איזה כובעים מומלצים להגנה מושלמת?

נזקי השמש לעור הפנים

הסוגים הנפוצים של נזקי קרינת השמש לעור הפנים הם:

  • כוויות – פגיעת עור הפנים העדין לאחר חשיפה ממושכת לשמש עלולה להתפתח לאדמומיות כואבת ובמקרים חמורים יותר גם לשלפוחיות לא נעימות.
  • עור יבש – חשיפת עור הפנים לשמש לאורך הזמן גורמת לאיבוד הלחות הטבעית. עור הפנים עדין ביותר והלחות הטבעית שלו חיונית על מנת לשמור עליו ללא קמטים בטרם עת. חשיפה לשמש ללא הקפדה על הגנה עלולה להוביל לשינויים ארוכי טווח בקולגן העור, אשר יכולים להוביל להזדקנות מוקדמת של העור.
  • נגעי עור קדם סרטניים – נגעי העור, הנקראים גם קטורזה אקטינית, מופיעים ככתמים על פני העור לאחר חשיפה ממושכת לשמש במהלך החיים. נגעים אלה מאופיינים בחספוס ולעיתים גם בכאב ובדימום מקומי עם כל ניסיון להסירם.
  • פיגמנטציה – הופעה של כתמים כהים על העור אשר נגרמת לרוב מחשיפה מוגברת לשמש ללא הגנה. בתהליך זה מצטברים תאי מלנין באופן מוגבר, מה שבא לידי ביטוי בהצללות על העור.

איזה כובע מומלץ להגנה מושלמת מהשמש על עור הפנים?

  • הגנה על הפנים – להגנה מיטבית על הפנים מומלץ לחבוש כובע עם מצחייה או כובע רחב שוליים, אשר מספקים הגנה מקרינת השמש על אזור הפנים. כמו כן מומלץ לחבוש כובע בעל כיסוי בד קדמי שעשוי מבד חוסם קרינה, אשר דרכו קרני השמש המזיקות אינן יכולות לחדור.
  • הגנה על האף – רוב הנגעים בפנים מתחילים על האף ולכן חשוב להקפיד לבחור כובע עם מצחייה ארוכה יחסית אשר תעניק כיסוי גם לאף.
  • הגנה על העורף – בהגנה מושלמת יש לוודא שגם הראש מוגן ובין היתר גם אזור העורף. אזור זה נוטה להיות חשוף לשמש, וכאשר הוא לא מוגן היטב הדבר אף עלול להוביל להתייבשות.
  • בדים מסנני קרינת UV – כובעים שעשויים מבדים רגילים לא מגנים על העור באופן מיטבי. קרני השמש האולטרה סגולות והמזיקות חודרות מבעד לבדים רגילים, ועל כן להגנה מיטבית יש לחבוש כובע שעשוי מבד חוסם קרינת UV, המיועד באופן ייחודי להגנה מפני השמש.

כובעי UV – הגנה מושלמת לעור הפנים

SunWay מתמחה במוצרים המיועדים להגנה מושלמת מפני קרינת UV המסוכנת של השמש – כובעים, ביגוד ובגדי ים ייעודיים להגנה מנזקי השמש. באתר תוכלו למצוא מגוון דגמים איכותיים ומעוצבים של כובעי UV העשויים מבדים חוסמי קרינה, בין היתר כובעים רחבי שוליים, כובעי ליגיונר וכובעי מצחייה עם כיסוי בד קדמי, או אחורי המיועדים לנשים, גברים, בנים, בנות ואף תינוקות . להגנה מושלמת מהשמש לכל המשפחה לובשים SunWay

אנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון כובעי UV לכל המשפחה אצלנו באתר – SunWay מתמסרת לקידום הגנה מושלמת מפני קרינת השמש באמצעות ביגוד מגן המסייע במניעת נזקי שמש לעור. לקבלת ייעוץ ומענה לכל שאלה – מוזמנים לבקר אותנו בחנויות ברחבי הארץ, או ליצור קשר באתר.