חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגדי ים צנועים

בגד ים צנוע לנשים דתיות

איפה אפשר לקנות בגד ים צנוע, איכותי ואופנתי

הקיץ מתקרב ועימו עונת הרחצה בים ובבריכה. מחפשות בגדי ים צנועים? מבקשות לדעת איפה אפשר לקנות בגד ים צנוע, איכותי ואופנתי? כדאי לכן להכיר את בגדי הים הצנועים של SunWay, אותם תוכלו לקנות באתר של החברה או בסניפיה השונים. מדובר בבגדי ים לדתיות איכותיים ועמידים בפני כלור, המוצעים בשלל מידות החל מבגדי ים לילדים ועד בגדי ים במידות גדולות. כמו כן, בגדי הים המוצעים במגוון דוגמאות אופנתיות ומיוצרים מבדים מיוחדים +UPF50 המספקים הגנה מרבית מפני קרני שמש מזיקות.

בגדי ים עמידים לכלור, נוחים וצנועים

בצניעות- בגדי ים זה תמיד SunWay ובפרט כאשר מדובר בבגדי ים צנועים. כשאת רוצה ליהנות בים או בברכה מבלי להיות חשופה- SunWay מעניקה לך מענה הולם. בגדי ים צנועים בגזרת שמלות ים, חולצות ים קצרות, בכיסוי מרפק או ארוכות, טייטס וחצאיות בגד ים. כולל בגדי ים לנשים בהריון. בגדי הים הצנועים של SunWay  מעוצבים  בשלל גזרות, מבדים איכותיים  מיוחדים עמידים לכלור. איכותם הגבוהה של בגדי הים ניכרת בפריטים עמידים לאורך זמן שישרתו אתכן כמה עונות טובות.  בגדי הים מיוצרים גם במידות גדולות לנשים שופעות.

אז איפה קונים בגד ים צנוע?

מי שמבקשת לקנות את אחד מדגמי בגדי הים שלנו יכולה לבחור בין הגעה לאחת מהחנויות שלנו או בהזמנה מהאתר. שירות המשלוחים המהיר שלנו יעביר את ההזמנה לכל כתובת מבוקשת בארץ. מי שמעדיפה למדוד- המבחר המלא של בגדי הים הצנועים נמצא בסניף הוד השרון. שם תוכלו למצוא את כל המידות והדגמים, כולל מבצעים מיוחדים.

אם אתן בדרך לחופשה באילת תוכלו לרכוש בסניף SunWay בטיילת הילטון מלכת שבא וליהנות ממחירים פטורי מע”מ. בסניף SunWay בנמל ת”א מבחר בגדי הים הצנועים מצומצם מאד בשל שטחה הקטן של החנות .

שלל דגמי בגדי ים צנועים

באתר שלנו תוכלו להתרשם ממגוון אופנתי ואיכותי של בגדי ים צנועים, כל אחת יכולה לבחור את ה-SunWay המיוחד בשבילה. יש שתעדפנה שמלת בגד ים עם פסים אלכסוניים מחטבים ויש שתעדפנה דגם  קלאסי בצבע שחור עם שרוולים מכסי מרפק. סט בגד ים פופולארי במיוחד משלב טייטס בגד ים  שחור תואם באורך מכסה ברכיים וטוניקת ים שחורה תואמת עם סרטי קשירה בצד לכוונון לכל אורך מתאים, כך שתוכלי לקצרה כאשר את שוחה ולהאריך כאשר מחוץ למים. הצבע השחור הקלאסי של בגד הים מאפשר להתאימו לסרטי שיער בכל צבע.

כמו כן תוכלו למצוא בגד ים צנוע ספורטיבי המורכב מסט שלם של חולצת בגד ים עם הדפסים בגוונים אופנתיים למיניהם או בשחור משולב עיטור כלשהו, לצד טייץ בגד ים המשלב חצאית. בגד ים זה מוצע בקשת רחבה של מידות מאקסטרה סמול ועד שלושה אקסטרא לארג’.

לצד בגדי ים תוכלו להזמין גם מטפחות ראש וכובעים, חלק מבגדי הים מציעים במבצע מצחיית קש תואמת במתנה.

הזמנת בגדי ים צנועים

הזמנת בגדי ים צנועים מוצעת ישירות דרך האתר המתקדם והבטוח שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות ולקבלת מידע וייעוץ מקצועי נוסף בנושא הגיעו לאחד מסניפי המותג, או צרו קשר עם SunWay בטלפון 09-7447767 או במייל [email protected].