חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגדי ים לחרדיות

בגדי ים לחרדיות – חנות בגדי ים צנועים לנשים

אין דבר מהנה יותר ביום קיץ חם או בחופשה משפחתית קיצית מאשר ללכת לבריכה או לים. החול הרך, קרני השמש החמימות, הבריזה הנעימה וקול הגלים עושים טוב לנשמה. אבל נשים רבות מוותרות על הכניסה למים בגלל ענייני צניעות או דימוי גוף שמונעים מהן להנות מהחוויה במלואה.

החדשות הטובות הן שהיום ניתן למצוא מבחר רחב של בגדי ים צנועים, נוחים וכן, גם אופנתיים במיוחד, שיאפשרו לכל אחת לקפוץ למים בלי דאגות מיותרות. בונוס נוסף, מעבר לשמירה על צניעות, הוא שבגדי ים צנועים מספקים הגנה טובה יותר מפני קרני השמש המזיקות.

אם את מחפשת בגד ים צנוע אבל לא רוצה להתפשר על איכות ועל סטייל, תשמחי לדעת שיש לך אפשרות בחירה. במאמר הבא תוכלי למצוא המלצות לסוגים שונים של בגדי ים צנועים לנשים, טיפים לקנייה נכונה של בגד ים צנוע ומידע כללי בכל מה שקשור לבחירת בגד הים שמתאים לך.

מה זה בגד ים צנוע?

באופן כללי ביותר, בגד ים צנוע לנשים הוא בגד ים שמכסה חלקי גוף נרחבים יותר מאשר סוגי בגדי ים אחרים. אבל מידת הצניעות הרצויה תלויה באישה שלובשת אותו. ישנן נשים שמעדיפות בגד ים צנוע עם שרוולים ארוכים או כיסוי מלא באזור הבטן והחזה כדי להסתיר חלקים שהן מרגישות איתם פחות בנוח וישנן נשים שרוצות בגד ים צנוע מטעמי דת.

בכל מקרה ניתן למצוא היום בגדי ים שמתאימים לכל אחת – בגדי ים לחרדיות, בגדי ים לדתיות ובגדי ים לנשים שרוצות להסתיר קצת יותר ממה שמקובל בבגדי ים חשופים יותר. כל אחת יכולה לבחור את הסגנון ואת מידת הכיסוי שמתאימה לה.

ההבדלים המרכזיים בין בגדי הים השונים הם ראשית באיכות הבדים, יש בגדי ים צנועים  שיהיו עמידים לכלור ויש שיתפוררו מכלור, ההבדל הבא הינו במידת הכיסוי ובאופן הכיסוי. כלומר, איזה חלקי גוף מכוסים ואיזה סגנון בגד מכסה אותם (חצאית, טייץ, שרוול ארוך וכדומה). וכמובן- מגוון הצבעים והטקסטורות. להלן רשימה קצרה של ההבדלים המרכזיים בין בגדי הים הצנועים השונים:

  1. אורך השרוול: שלא כמו בגד ים חשוף שבו הכתפיים גלויות, בגד ים צנוע מכסה את הכתפיים באופן מלא ומגיע בשלושה אורכי שרוול אפשריים – שרוולים קצרים, שרוולים מכסי מרפק ושרוולים ארוכים.
  2. כיסוי הרגליים: גם כאן יש מגוון של אפשרויות למשל בגד ים לדתיות שכולל חצאית בגד ים או בגד ים עם טייץ שמגיע באורכים שונים – קצר, אורך 3/4 או ארוך. חצאית בגד הים יכולה להיות תפורה לטייץ או נפרדת ממנו.
  3. סגנון: למרבה השמחה עם השנים נוספו עוד ועוד אפשרויות כדי לתת מענה לצורך בבגדי ים צנועים שיתאימו לכל אחת. ניתן למצוא סגנונות שונים של בגדי ים כמו למשל בגד ים מלא עם כיסוי ראש, בגד ים של שלושה חלקים שכולל טופ, טייץ וחצאית ובגד ים שני חלקים שכולל חלק עליון ארוך במיוחד.

בחירת בגד ים צנוע

בחירת בגד ים בחנות עלולה להיות חוויה מתסכלת. בעבר מי שרצה לקנות בגדי ים לדתיים היה צריך לבחור מתוך מבחר מצומצם ומשעמם של בגדי ים. אך כיום, בזכות הביקוש ההולך וגובר, ניתן למצוא בגדי ים צנועים בסטייל כמעט בכל חנות בגדי ים צנועים.

בגדי ים צנועים מגיעים במגוון סגנונות וניתן גם לשלב ולהחליף בין חצאיות, טופים וטייצים כדי ליצור את המראה המושלם. אין להתפשר על סטייל וסגנון אישי כיוון שבגדי הים מגיעים בצבעים שונים ודוגמאות אופנתיות שיחמיאו לכל אחת.

כמובן שלפני הסטייל חשובה הנוחות. ללכת לים או לבריכה בבגד ים יכולה להיות חוויה נעימה כל עוד מקפידים על בחירת בגד ים נוח שמתאים למבנה הגוף. התאמה נכונה וכיסוי מתאים יאפשרו לך להרגיש בנוח גם במים וגם מחוץ להם.

בנוסף, בגד ים צריך להיות עשוי מבד מיוחד ואיכותי שמתייבש במהירות, אינו סופג מים ואינו נפגם ממגע עם כלור או מלח. בגד ים איכותי יישאר יפה ונוח במשך כמה עונות ולכן הוא השקעה משתלמת ביותר.

יתרון נוסף בבגד ים צנוע הוא השמירה על העור מפני קרני השמש המזיקות. חשיפה ממושכת לשמש עלולה לגרום לכוויות ואף להעלות את הסיכון לסרטן העור, לכן חשוב מאוד להקפיד על הגנה מתאימה מפני השמש בביקור בבריכה או בים.

בגד ים צנוע חוסם באופן כמעט מלא את החשיפה של העור לקרני UV וכך מגן עליו מפני הסכנות הכרוכות בחשיפה ממושכת לשמש. ככל שהכיסוי מלא יותר כך ההגנה טובה יותר. את חלקי הגוף שנותרים חשופים מומלץ למרוח בקרם הגנה ולהקפיד על ישיבה באזור מוצל בשעות החמות.

אם את מוכנה לקפוץ למים ולקנות בגד ים צנוע עמיד לכלור שילווה אותך לאורך כל הקיץ, הגעת למקום הנכון. בגדי הים הצנועים של חברת SunWay מיוצרים מבדים משובחים ועמידים לכלור המאפשרים שחייה בטוחה, נעימה וקלה תוך שמירה על מראה צנוע. איכות הבדים תאפשר לך ליהנות מאותו בגד ים מספר שנים מבלי שיתבלה מכלור.

אנחנו מזמינות אותך להתרשם ממגוון בגדי הים בחנות הבוטיק שלנו שמציעים הגנה מושלמת מפני קרינת השמש ושמירה על מראה צנוע מבלי לוותר על סטייל וטעם אישי.