חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איפה קונים כובע להגנה מהשמש

כובע ילדות רחב שוליים בצבע ורוד

איזה סוגי כובעים מגינים מפני קרינת השמש

רוצים לדעת איפה קונים כובע איכותי שמגן מפני קרינת השמש? באתר ובחנויות המותג SunWay מציעים שלל סוגי כובעים לנשים, גברים, וילדים. מדובר בכובעים רחבי שוליים  העשויים מבדים אווריריים מיוחדים בדרגת ההגנה UPF50+, מבדים שחוסמים 98% מקרני UVA ו- UVB. כך תזכו בהגנה מושלמת במהלך השהות בשמש בים, בטיול, בעבודה, בגן או בבית ספר.

רוצים לדעת איזה סוגי כובעים מיוצרים? באתר של SunWay תוכלו להתרשם מסוגי הכובעים השונים ולהזמין את הפריטים שמתאימים לכם. לפניכם מספר דוגמאות לסוגי הכובעים שמוצעים על ידי SunWay.

כובע נשים גיאומטרי רחב שוליים

למי שמחפשת כובע אופנתי ואיכותי מלא בשמחת חיים, כדאי להכיר את הדגם העכשווי של כובע נשים גיאומטרי רחב שוליים. מדובר בכובע מבד חוסם קרינה עם הדפסים גיאומטריים בצידו החיצוני ונקודות שחורות בצידו הפנימי. לכובע שוליים רחבים שמספקים הצללה והגנה לפנים, לעורף, לצוואר ולמפתח החולצה.

הכובע תוכנן עם פתח מיוחד לקוקו . ניתן להתאים את היקפו בהתאם למידת הראש בעזרת סרט פנימי. זאת לצד טבעת וסרט חיצוני המוסיפים לחזות הכובע ותורמים להידוקו לראש כאשר יש רוח חזקה. הכובע  גמיש וניתן לגלגלו ולאחסנו בתיק כאשר אינו בשימוש.

כובע לגיונר לנשים ולגברים

דגם מבוקש נוסף של כובעים שתוכלו להזמין מאתנו הינם דגם  לגיונר, המוצעים ככובעים לנשים ולגברים. הכובע עשוי מבד קליל ואוורירי, מנדף זיעה, שחוסם את קרינת השמש. כובעי ליגיונר למבוגרים מעוצבים עם מצחייה רחבה בחזית ותוספת קלילה של בד המכסה את הצוואר, צידי הפנים, העורף והאוזניים. בחלקו האחורי של הכובע יש רצועת כיווץ המאפשרת התאמה מדויקת למידת הראש, וניתן לחבוש את הכובע במספר מצבי חבישה כך שהבד יכסה את העורף ולא את צידי הראש., הכובע מוצע בשלל גוונים לרבות חאקי, כחול, לבן , אפור, מנטה וורוד בדגמים לנשים.

כובע ספארי לשטח

כובע מדגם ספארי המוצע על ידינו לגברים, נשים ולילדים הינו כובע רחב שוליים העשוי מבד אוורירי שחוסם קרינה, המעוצב בצדדיו עם רשת אשר מגבירה את תחושת האווריריות. הכובע  מעולה לטיולים ולשטח, לים, לבריכה ולפעילות ימית. הכובעים מיוצרים בשלל צבעים חלקים או בשילובים מודפסים. לכובע רצועה אחורית להידוק והתאמה לכל מידת ראש.

כובעי תינוקות וכובעי ילדים

חשוב מגיל צעיר להרגיל את הילדים לחבוש כובע בכל יציאה מהבית בחודשים בהם השמש קופחת. לתינוקות ולילדים מייצרת   SunWay גם כובעים רחבי שוליים וגם כובעי הליגיונר, 30 גוונים חלקים או מודפסים ב-3 מידות שונות. חלק מהכובעים משלבים פתח ידידותי להוצאת קוקו. כובעי הליגיונר משלבים מצחייה עמידה למים להגנת הפנים, תוספת הבד האחורית להגנת העורף והאוזניים. בחלקו האחורי של הכובע יש רצועת כיווץ המאפשרת התאמה מדויקת למידת הראש

הזמנת כובע איכותי

הזמנת כובע איכותי לגברים, נשים וילדים מוצעת ישירות דרך חנות האינטרנט שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות ולקבלת מידע נוסף וסיוע מקצועי בנושא, הגיעו לאחד מסניפי המותג, או צרו קשר עם SunWay בטלפון 09-7447767 או במייל [email protected].