חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איפה קונים בגד ים בחורף

חולצת בגד ים מחממת לייקרה פליז תרמי

הגנה משמש או מקור? – סוגי בגדי ים לחורף

קניית בגד ים לחורף מעלה את השאלה האם אנו זקוקים להגנה מהשמש או מהקור. עבור רבים מאתנו שזקוקים לבגד ים בחורף, בין אם עבור חוגי התעמלות במים, בין אם עבור אלה העוסקים בספורט ימי או בין אם עבור אלו שפשוט מתכננים נסיעה למקום חמים  עולה השאלה איפה קונים בגד ים בחורף, איזה סוגי בגדי ים ניתן לרכוש בחורף, האם יש בגדי ים “מחממים” לחורף, ואיך נדע איזה סוג מתאים ביותר עבורנו? במאמר הבא תוכלו לקרוא על שני הסוגים העיקריים של בגדי הים לחורף –בגדי ים תרמיים שיעניקו לכם תחושת חמימות חיונית גם בחורף ובגדי ים המציעים הגנה מיטבית מהשמש,

הסוג הראשון: הגנה מהקור – בגדי ים מבד תרמי

רבים ממשיכים גם בעונות המעבר והחורף לשחות, ליהנות מחתירות בסאפ, בקיאק, לגלוש, לשוט ולהשתתף בחוגי שחייה והתעמלות במים. עבור אלה מכם שסובלים מקור ורוצים ליהנות מחמימות נעימה מבלי להתפשר על גמישות ותנועתיות מלאה נועדו בגדי הים והגלישה התרמיים. בגדי ים אלו מיוצרים מבד דו כיווני מיוחד- לייקרה פליז תרמי.מבחוץ לייקרה מבפנים פליז רך חמים ונעים. בגדי הים התרמיים יתאימו למגוון גדול של שימושים: לעוסקים בחוגי התעמלות בבריכה לדוגמא. אמנם המים בבריכה מחוממים אולם רבים סובלים מקור בפלג הגוף שמחוץ למים בשל האוויר הצונן. בגד ים תרמי יאפשר תחושת חמימות וגמישות תנועתית מלאה. חולצות וטייצים מלייקרה פליז תרמי מתאימים במיוחד גם לעוסקים בספורט ימי בחורף ובעונות מעבר. החורף הישראלי מזמן אינספור ימי חתירה במזג אויר נעים, חליפת חתירה מלייקרה פליז תאפשר חמימות בדיוק במידה הנכונה- גם אם נרטבתם- הבד ירגיש חמים ותוכלו ליהנות מגמישות תנועתית מלאה. בגדי הים התרמיים מיוצרים גם במידות לילדים ויתאימו לילדים הסובלים מקור, במיוחד בחוגי שחייה, אשר מתקיימים כאשר האוויר מתחיל להתקרר. בגדי הים המחממים לחורף יהיו עם שרוולים ארוכים. ניתן לרכוש חולצת בגד ים עם או ללא רוכסן קידמי. בגדי הים בגזרת טייץ תרמי משלימים את תחושת החמימות הנעימה. בשל תכונות נידוף הזיעה הגבוהות של הבד- יתאימו חולצות ומכנסיי לייקרה פליז גם לעוסקים בסקי ובריצה בתנאי קור. לכל הטוב הזה מתווספת תכונה חשובה לא פחות- הבד חוסם את קרינת השמש בדרגת ההגנה הגבוהה ביותר.

הסוג השני: הגנה מהשמש – בגדי ים מבד חוסם קרינה- בדים “מצננים”

עבור אנשים המתכננים לבלות בים או בברכה במקומות חמימים ושטופי שמש. היום כבר ידוע כי חשיפה לשמש יכולה לפגוע בבריאות העור. הקרמים אמנם מספקים הגנה חלקית בעיקר מפני קרני השמש המשזפות אך לא יעילים כנגד קרני השמש המסרטנות אשר חודרות לשכבת העור הפנימית ומשנות לאורך זמן את ההרכב הגנטי של התא. אם אתם עוסקים בפעילות ימית שכוללת חשיפה לשמש, מומלץ לבחור בגד ים אשר מיוצר מבד חוסם קרינת UV להגנה מפני נזקי השמש. כיום ניתן לרכוש חולצות גלישה ובגדי ים מבדים שיעניקו לכם תחושת אווריריות ונעימות, עם שרוולים ארוכים או קצרים, מכנסי בגד ים, גלישה, במגוון אורכים , במידות לתינוקות, ילדים, נוער ומבוגרים.

זקוקים לבגד ים בחורף?

SunWay מתמחה במוצרים המיועדים להגנה מושלמת מפני קרינת UV המסוכנת של השמש, כמו גם בבגדי ים תרמיים ומחממים המיועדים לפעילויות ספורטיביות בעונות המעבר ובחורף. באתר תוכלו למצוא מגוון דגמים איכותיים ומעוצבים של בגדי ים לחורף, הן מבדים חוסמי קרינה והן מבדים תרמיים.  בגדי הים מותאמים להגנה מיטבית מפני השמש לכל המשפחה, ועשויים מבדים חוסמי קרינה החוסמים 98% מקרני UVA ו-UVB. כמו כן אנו מציעים מגוון רחב של בגדי ים תרמיים לגברים, נשים וילדים. בגדי הים עשויים מבד לייקרה פליז תרמי ומותאמים במיוחד עבור פעילויות באוויר הקר. בגדי הים עשויים מבדים קלילים, נוחים וצמודים לגוף, אשר יאפשרו לנוע בחופשיות ויעניקו תחושה נינוחה וחמימה.

אנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון בגדי הים לכל המשפחה אצלנו באתר – לקבלת ייעוץ ומענה לכל שאלה – מוזמנים לבקר אותנו בחנויות ברחבי הארץ, או ליצור קשר באתר.