חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך מכבסים בגד ים

בגד ים לתינוקות חוסם קרינה 308 SunWay

איך מכבסים בגד ים ושומרים על איכותו

בגדי הים האיכותיים של SunWay עשויים מבד יקר וייחודי שמשלב מספר יתרונות. הבד עמיד לכלור, עמיד לקרני השמש – גם חוסם אותן בדרגת ההגנה הגבוהה ביותר אבל גם ישמור על גווניו היפים לאורך זמן. הבד קליל ונעים למגע, אינו סופג מים ומנדף זעה, הכל כדי שתוכלו ללבוש אותו בימים החמים של הקיץ, להיות מוגנים היטב מהשמש וליהנות מתחושת נעימות. מדובר בבגדי ים עמידים שעם טיפול נכון ישרתו אתכם ללא בעיה מספר עונות. אבל איך מכבסים בגד ים כזה ואיך מתחזקים ושומרים עליו? על כך יוסבר כעת.

בגד ים מבד מיוחד

בחירה באחד מבגדי הים שלנו תעניק לכן פריט איכותי מבד ייחודי, המציג את התכונות הבאות:

  • בגדי הים שלנו מיוצרים מבד +UPF50 החוסם למעלה מתשעים ושמונה אחוזים מקרינת UVA ו- UVB. לשם השוואה, חולצת טריקו רטובה מספקת מקדם הגנה של UPF8 בלבד. כך שבבחירת בגד הים שלנו תשמרו על בריאות העור ותדעו שאתן מוגנות מפני סכנות השמש ומגינות על המשפחה שלכן בצורה הטובה ביותר.
  • אין צורך למרוח בקרם הגנה את כל אזורי הגוף אשר מכוסים ע”י הבד. הבד חוסם בדרגה גבוהה בהרבה מכל קרם שתוכלו למצוא וגם תחסכו מעצמכם את כל החומרים המבוססים על בנזין אשר משולבים בקרמים .
  • הבד של בגדי הים גמיש, קליל ונעים למגע והוא יספק את כל הנוחות הנדרשת. זאת, שלא כמו בגדי ים מבדי לייקרה סטנדרטיים, המרגישים תחושת ניילוניות על הגוף ואינם חוסמים את קרני UVA.
  • הבד של בגד הים אינו סופג מים ומתייבש במהירות. כך תוכלו להרגיש בשיא הנוחות במים ומחוצה להם.
  • בגדי הים מוצעים במגוון מידות לרבות במידות גדולות עם גזרות שונות, הכוללות גם גזרות צנועות עם שרוולים ארוכים שמגנות על עור הגוף מפני חשיפה ישירה לשמש.

אך שומרים על הבגד?

בכדי ליהנות מבגד הים לאורך זמן חשוב להקפיד על מספר הנחיות פשוטות:

  • חשוב מאד להימנע מאיפסון בגד ים רטוב בשקית.
  • מומלץ בתום השימוש בברכה להישטף במים זורמים ובצורה כזו לשטוף שטיפה ראשונית את הכלור החוצה מבגד הים, במידה ואתם פושטים שם את בגד הים הרטוב- עטפו אותו במגבת.
  • עם ההגעה הביתה- בגד הים יכול להיות מונח באמבטיה וליהנות מהשמפו לשיער או סבון הגוף הריחני בו אתם רוחצים את הילדים או את עצמכם. בגד הים מעדיף שטיפה במים זורמים קרים ללא תוספת של חומר כביסה.
  • חשוב לציין כי מכונת כביסה יכולה לפגוע בבגד הים (פריט אחר יכול להוריד עליו צבע או אם יש לכם זיזים קטנים בתוף תוף המכונה בגד הים עלול להיתפס בהם ולקבל חורים ).
  • דאגו לשטוף את בגד הים לאחר כל שימוש. במידה ונתפס בעובי הבד חול- שטפו את האזור בזרם חזק מבפנים החוצה, אם עדיין תבחינו בגרגרים – כאשר בגד הים יבש מיתחו מעט את האזור ובעזרת האגודלים הקפיצו את הגרגרים החוצה.

לעוד מידע

לקבלת מידע בנושא צרו קשר עם SunWay בטלפון 09-7447767 או במייל [email protected].