חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך בוחרים בגד ים

בגד ים שלם לנשים

איך בוחרים בגד ים?

עם בואה של העונה החמה, נשים רבות מחפשות אחר בגדי ים איכותיים ומתאימים. באתר ובחנויות של המותג המוביל SunWay מחכה לכן מבחר איכותי של בגדי ים וחולצות גלישה מעוצבים בשלל מידות, לרבות בגדי ים צנועים ובגדי ים במידות גדולות. מדובר בבגדי ים עמידים בפני כלור העשויים מבדים איכות נעימים למגע עם מקדם הגנה של +UPF50, אשר חוסמים למעלה מתשעים ושמונה אחוזים מקרינת UVA ו- UVB.

רוצות לדעת איך בוחרים בגד ים ולמה יש לשים לב? לפניכן מספר טיפים בנושא שבהחלט יכולים לעזור.

קודם כל הבריאות

בעשור השני של שנות האלפיים התשובה לשאלה איך לבחור בגד ים מתייחסת לא רק לנושאים אסטטיים אלא גם להיבט הבריאותי, כלומר להגנה הטובה ביותר לעור מנזקי קרינת השמש. יותר ויותר נשים בוחרות ללכת לים או לבריכה עם בגדי ים פחות חושפניים. ברוח אופנת הגלישה בגדי הים מעוצבים כחולצות ים עם שרוולים קצרים או ארוכים, ובמקום תחתון בגד ים- מכנסוני בגד ים בשלל אורכים או מכנסי גלישה מעוצבים לנשים.

קרינת השמש חודרת בדים רגילים. מומלץ לבחור בגד ים המיוצר מבד בעל יכולת חסימה גבוהה של קרני השמש. בכדי להשלים את המראה ולזכות בהגנה מרבית מהשמש כדאי להגיע לחוף הים או לבריכה גם עם כובע שעשוי מבדים מסנני קרינה.

איך להתאים בגד ים לגוף

אחרי שהבנו את חשיבות בחירת בגד הים שיגן עלינו מפני קרינת השמש, ניתן לעבור לשאלות האסטטיות, ובראשן השאלה איך להתאים בגד ים לגוף. עבור שאלה זו ריכזנו מספר טיפים חשובים:

  • התאמת בגד ים מתחילה בהכרת מבנה גופך והבנה מה מחמיא לו ומה פחות. אם לדוגמא תרצי “לטשטש” את הבטן- מומלץ לבחור חולצת בגד ים שמשלבת תיפורים או שצידי החולצה ישלבו בד בגוון אחר או בד עם טקסטורה.
  • אחרי שהבנת איזה גזרת בגד ים מתאימה למבנה גופך, בחרי במידה מדויקת, אם בגד הים מיועד לשחייה- חשוב שיהיה צמוד לגוף בכדי שלא יפריע לשחייה. אם את יותר בעניין של “להיטבל” מדי פעם, טיולי מים ומעיינות, מבלה עם הנכדים על חוף הים- תוכלי לבחור מידה נינוחה יותר.
  • אם את חותרת בסאפ, בקיאק מומלץ לבחור מידה נינוחה אבל אם את מעדיפה לגלוש- מומלץ לבחור מידה צמודה.
  • הכירי את סוגי בגדי הים שיש כיום בשוק, בדגש על בגדי ים איכותיים המספקים הגנה בפני השמש. בגדי הים של SunWay למשל, גם עמידים לכלור וגם חוסמי קרינה. תוכלי למצוא בקולקציה בגד ים שלם עם שרוולים ארוכים, שיתאים בצורה  נפלאה לגלישה, חתירה בסאפ ושחייה. וכמובן  בגד ים שני חלקים טניקיני, בגד ים בגזרת חולצה עם מגוון אורכי שרוולים ועוד.
  • מתוך מבחר בגדי הים שיכולים להתאים לך בחרי בדגמים, גזרות, צבעים והדפסים שאת אוהבת ושמתאימים לאישיות שלך ולאורח חייך. תוכלי לדוגמא לבחור בבגד ים בסגנון ספורטיבי צעיר וקליל, בגד ים קלאסי בגווני שחור מחמיא ואלגנטי, בגדי ים בצבע חלק ואחיד או עם הדפסים, ועוד.
  • שיקול נוסף בבחירת בגד ים הינו מידת הצניעות המבוקשת. צניעות יכולה להתאים לסבתא חילונית שמבלה בים עם נכדיה וכבר לא מתאים לה להתרוצץ אחריהם ב”תחתונים וחזייה” וכמובן שלנשים שבוחרות לא לחשוף את גופן מטעמי אמונה.
  • SunWay גאה לייצר בגדי ים לנשים בלי קשר לדתן ולאמונתן. כשאת רוצה ליהנות בים או בבריכה מבלי להיות חשופה- SunWay מעניקה לך מענה הולם. בגדי ים צנועים בגזרת שמלות ים, חולצות עם מגוון אורכי שרוולים, טייטס וחצאיות בגד ים. גם לנשים בהריון.
  • אם את עדיין מתלבטת ולא בטוחה איך להתאים בגד ים, לרשותך עומד צוות מיומן ואדיב של חברתנו הזמין לעזור בבחירת בגד ים מתאים.

הזמנת בגד ים מתאים

הזמנת בגד ים בריא ומחמיא שמתאים לך מוצעת דרך האתר המתקדם והבטוח שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות ולקבלת מענה מקצועי לשאלה איך לבחור בגד ים מתאים הגיעי לאחד מסניפי המותג, או צרי קשר עם SunWay בטלפון 09-7447767 או במייל [email protected].