חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אויש… העור החלק הזה… מי שומר עליו?

ההטבה שתשמור על תינוקך מהשמש: בוחרים בגד ים לתינוקות ומקבלים כובע רחב שוליים ב 9.90 ש”ח (במקום ב 49.90 ₪) קוד קופון: אאוטבריין

העור העדין של תינוקך מחייב הגנה מהשמש. בעבר לימדו אותנו כי מריחת קרם תמנע נזקי שמש אולם האם הדבר באמת נכון? מחקרים רבים שעסקו ביכולת האמיתית של קרם הגנה למנוע סרטן עור חשפו כי הקרמים אמנם חוסמים את קרני השמש המשזפות אך לא את קרני UVA החודרות עמוק לעור ומשנות לאורך זמן את ההרכב הגנטי של התא. השפעת הקרינה מצטברת לאורך שנים והעור “זוכר” וצובר את הנזק. תוצאות מחקר חדש שנערך ע”י ה-FDA  מצאו כי החומרים מבוססי כימיקלים, דוגמת בנזופנון, טלק ואסבסט (המסומן כ (coal-tar אשר מכילים רבים מהקרמים, חודרים לזרם הדם בקלות ומגיעים לרמות גבוהות שעלולות להוות סיכון בריאותי. אגב, אותם כימיקלים פוגעים בשוניות האלמוגים והוואי הינה המדינה הראשונה שאוסרת מכירת קרם הגנה הכולל אוקסיבנזון ואוקטנוקסייט.

חשוב מאד כבר מגיל צעיר להגן באופן רציני על עור הגוף ועל הפנים. נמרחתם בקרם הגנה? לא נשרפתם? אתם עדיין לא מוגנים מפני קרני השמש המסרטנות. רופאי העור והאגודה למלחמה בסרטן, ממליצים על ביגוד חוסם קרינה כקו הגנה עיקרי על העור בזמן השהות בשמש.

בד חוסם קרינה. אז מה בעצם ההבדל בינו לבין בד רגיל?

בדים רגילים מסננים קרינה ברמת 8 UPF בלבד. נכון.. חיתול הבד שעל העגלה, לדוגמה, אינו באמת חוסם את הקרניים ואת השפעתן, רק בד בדירוג 50 UPF ומעלה מסומן כחוסם קרינה.

בד המסומן בדרגת הגנה  +UPF50 חוסם למעלה מ-98% מקרני UVA & UVB בבד שזור סיב הנעטף בטכנולוגיה חדשנית ומונע את ספיגת הקרניים.

הבדים אמנם יקרים אך מספקים הגנה ארוכת טווח. בדיקות הבד מחמירות ביותר ונערכות במעבדות ייעודיות בעזרת מכשיר אופטי המספק מידה מדויקת של חדירת קרני UV.

חשוב לנו שהתינוקות שלכם יגדלו להיות בריאים, וכשזה מגיע לביגוד להגנה מהשמש אנחנו עושים הכל. לכל המשפחה.

בגדי הים במידות לתינוקות משלבים רוכסן עם פתיחה דו כיוונית להחלפת חיתול קלה.

הם נבדקו לאורך השנים בתוכניות החדשות השונות והמחמירות – ותמיד זכו במקום הראשון בדרגת ההגנה מהשמש ובעמידות הבדים לכלור. בגדי הים והכובעים מיוצרים במגוון צבעים וסגנונות.

SunWay  מתמסרת לקידום הגנה מושלמת מפני קרינת השמש.
חשוב לנו שתוכלו ליהנות בראש שקט בזמן שאתם מבלים או עובדים בחוץ בשעות בהן השמש קופחת, מבלי להתפשר על בריאות העור ומבלי לוותר על סגנון החיים האישי והאפנתי.

בגדי ים, כובעי וביגוד המטיילים של SunWay מיוצרים כולם ממגוון בדי UPF50+ אשר חוסמים 98% מקרני  השמש המסוכנות.

ביחד, נחזק את המודעות להרגלי “חכם בשמש” ונגשים את החזון של עתיד בו כמות המבוגרים שתסבול מסרטן עור לסוגיו מצטמצמת.

הטבה מיוחדת: בוחרים בגד ים לתינוקות, ומקבלים כובע רחב שוליים ב- 9.90 ש”ח (במקום ב 49.90 ₪) קוד קופון: אאוטבריין